Clan Xtreme de Dino-Rpg Index du Forum
S’enregistrerRechercherFAQMembresGroupesConnexion
TUTO Comment Transformer*!*Son HTC HD2 En#Android P.hone-!!

Répondre au sujet    Clan Xtreme de Dino-Rpg Index du Forum » Dino-RPG » passage de grade Sujet précédent
Sujet suivant
TUTO Comment Transformer*!*Son HTC HD2 En#Android P.hone-!!
Auteur Message
valbohe

Masculin
Point(s): 130
Moyenne de points: 1,00

Message TUTO Comment Transformer*!*Son HTC HD2 En#Android P.hone-!! Répondre en citant
: urlin.us/28c4s

After..the..files..have..extracted..there..should..be..a..folder..called..andbootCan..I..install..android..on..itJ’ai..vrifier..l’install..des..pilotes..avec..le..tuto..Instaler..les..driver..USB..Android..SDKMake.sure.the.phone.is.plugged.into.power.before.the.next.few.steps.because.on.some.phones.running.on.battery.may.cause.the.phone.to.hangTest...avec...cette...application...:...dric34...ok...c...bon...!!...merci...!...maintenant...me...faudrait...un...lien...pour...le...desimlocker...facilement...!...lol...!...un...GRAND...merci...a...toi...Merci..BEAUCOUP!..Anesidora..Bonjour,..mon..tlphone..est..un..Htc..Desire..HdYou.should.get.some.scrolling.text.and.probably.a.nice.Android.logo.while.the.phone.boots.up.the.first.timeIt...shows...low...even...though...its...fully...chargedHTC..tenu..par..licence..avec..Facebook..ne..me..permet..pas..de..le..retirer..sinon..je..perdrais..sa..garantieLast...time...I...ran...it...on...the...Mogul...it...was...pretty...slow...but...things...have...picked...up...a...lot...since...thenDonc...je...viens...de...regarder...dans...le...mode...de...dmarrage......Clockwork...Mod...Recovery......et...tout...est...ok,...je...vais...pouvoir...passer...au...tuto...suivant...pour...installer...android...4.0.3Damien......Rdacteur...Ah,...ben...pourquoi...le...refaire...alors?...Nikos...Car...je...veux...installer...android...4.0.3...mais...je...ne...peux...pas...accder......toutes...les...fonctions...du...recovery...clockworkmodS'inscrire...maintenant...Vous...n'tes...pas...encore...membre...?...inscrivez-vous,...c'est...gratuit...et...a...prend...moins...d'une...minute...!...Les...membres...obtiennent...plus...de...rponses...que...les...utilisateurs...anonymesL.encore,.pas.besoin.de.partitionner.J'ai.vu.en.effet.sur.divers.tutos.qu'il.fallait.partitionnerDamien...LADURELLE...As-tu...Super...User...install?...THECICRED...oui...j...ai...superuser...d...install,...je...l...ai...install...juste...avant...de...poster...mon...message...initial&...Damien...LADURELLE...Mais...il...ne...s’est...pas...install...de...suite...donc&...Pendant...l’oprationsuperb.article&&.July.14,.2010.cristina.did.anybody.tried.to.put.android.on.samsung.i8000.alias.omnia2?let.me.know.something&July.29,.2011.Uly.Andromnia.web.site.is.downpourtan...mon...portable...est...biena...android...c’est...domage...que...je...peux...pa...installer...sandwich...cream...&Mais...quand...je...rinstalle...Rom...manager...et...que...je...flash...le...Recovery&...(j’ai...un...message...comme...quoi...que...tout......march;...alors...je...redmarre...en...mode...CMD...et...il...me...manque...toujours...la...mme...chose......install...zip...from...sdcard......et...en...plus...il...est...cris...en...bas...en...rouge......E:...failed...to...seek...in.../...cache/update.zip...(Invalid...argument)...E:...signature...verification...failed...It.hang.when.I.run.HaretEn.2.minutes.maximum.c’est.rgl.^^.Tomahawk.Ne.fonctionne.pas.sur.htc.chacha.2.3.3.Deux.messages.d’rreurs:.Failed.to.chmod.file:./data/local/tmp.Failed.to.chmod.file:.busybox.jojo1116.bon.je.l’ai.fait.mais.si.maintenant.je.voulais.supprimer.le.root.je.fait.comment.?!.jojo1116.j’aimerais.savoir.comment.je.pourrais.pour.enlever.le.root.(un.jour).et.comment.enlever.se.triangle.jaune.merci.Damien..Rdacteur.Demande.directement.sur.le.forum,.l.o.il.y.a.le.tuto.pour.enlever.le.triangle.jaune,.tu.auras.une.assistance.plus.complte.Smile.jojo1116.j’ai.voulu.enlever.le.triangle.jaune.et.maintenant.il.est.bloquer.il.s’allume.il.mets.samsung.galaxy’s.2.puis.plus.rien.!.que.faire.svp.?.ps.:.le.triangle.est.pas.parti.fredf3256.bonsoir.est.ce.que.unlock.root.fonctionne.sur.un.galaxy.ace.s5830.i.et.le.i.est.important.merci.de.vos.rponses.Damien..Rdacteur.Bonsoir,.normalement,.cela.fonctionne.sur.tous.les.smartphones.Samsungi..want..to..change..it..android..but..i..dont..know..what..to..do.can..u..please..explain..the..process.which..version..of..android..suits..for..windows..6.1..version..August..24,..2011..amirreza..is..it..possible..to..convert..windows..phone..to..android..in..htc..hd..mini..?..please..answer..!!!!!!!..August..25,..2011..vishal..is..it..possible..to..convert..wind..6.1..to..android..in..xperia..x1Merci...!...Zonda...Ah...bon,...je...ne...savais...pas...qu’on...pouvait...faire...a...!...Mais...je...suppose...que...le...firmware...nu...contient...des...applis...qui...sont...superflues...pour...moi...;...je...veux...viter...le...tracking...de...mon...activit......mon...insu,...les...connexions...automatiques,...les...applis...genre...facebouc,...googlemachin,...hub,...et...que...sais-je...encoreJ'ai..galement..commenc....mettre..ma..copine..sur..la..voie..d'Android..avec..son..tel,..un..HTC..HD..2..(Leo,..je..crois.)Alors...qu’il...est...bien...deboggu...Damien......Rdacteur...Il...se...met...en...veille...durant...l’opration?...Active...le...mode...fictif...pour...voirCan...you...tell...me...the...way...to...put...android...on...it?...Please?...February...26,...2011...cuartobate...I...have...a...htc...desire...clone...running...on...java...can...I...change...it...to...android?...February...27,...2011...md...hailman...can...i...install...android...software...to...my...Acer...windows...mobile...6.1...and...where...i...can...download...android...osVery...straightforward...install,...no...problemTa..question..est-elle..bien..celle-ci?..xtrem67..peut-on..desimlocker..un..xperia..x10..avec..??..Damien....Rdacteur..Je..ne..connais..pas..ce..mobile..mais..quoiqu’il..arrive..il..faut..tre..root..pour..desimlocker.aprs..qu’elle..est..la..manipulation,il..faut..regarder..sur..le..forum..Smile..Apocalypse..Bonjour..Damien,..Encore..merci..pour..ce..tuto,..si..j’ai..bien..compris..en..effectuant..les..manipulations..mentionnes..ci..dessus..je..peux..rooter..mon..HTC..LEGEND..2.2..(qui..figure..dans..la..liste)..sans..risqueJuly...18,...2010...Mike...Jones...Justin:...ThanksI...was...wondering...if...it...could...work...on...this...device,...its...not...a...touch...screen...though...August...1,...2010...fucaks...What...phones...does...your...instructions...applies...to?...Where...do...I...get...the...files...from...your...instructions...is...stating?...August...2,...2010...Alexander...hi...there...my...phone...is...a...silverbelt,...for...mobile...operator...TMN...in...Portugal...The...phone...production...are...htc...and...ZTE...its...possible?...regards...August...7,...2010...aldo...Hi,...how...do...I...know...if...my...HTC...S730...is...compatible,...is...there...a...list...of...phones...whch...can...be...used...for...this...test?...Thanks,...Aldo...August...12,...2010...Yamanovski...Thank...you...for...the...article,...I...find...it...very...useful...August...21,...2010...Dude...Dude,...your...instructions...is...so...vague...as...it...doesnt...really...apply...to...all...phones...and...wheres...the...files...to...your...instructions?...Your...links...at...the...bottom...or...the...so...call...PORTS...have...their...own...instructions...that...is...different...from...yours...making...your...instructions...kind...of...useless d6d2cc075d
Taylor_Swift-Love_Story_Hands_Up_Remix.mp3Avantasia - The Metal Opera part ITexas-The Conversation-WEB-2013-BPMTotal Commander 8.01 Final Multilingual (x86x64)EMP-007 torrent

Jeu 12 Mai - 04:13 (2016)
Publicité

Message Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?

Jeu 12 Mai - 04:13 (2016)
Répondre au sujet    Clan Xtreme de Dino-Rpg Index du Forum » Dino-RPG » passage de grade Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers: 

Index | Panneau d’administration | faire son forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation